Opinie o Nas
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Produkt dnia
Kuvings B6000 srebrna plus Dodatkowe sitka
Kuvings B6000 srebrna plus Dodatkowe sitka
2 189,00 zł 1 990,00 zł
szt.
Dolacz do nas na Facebooku
Producenci
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Dziękujemy za zakupy w prowita.pl  

Firma Handlowa Dagmara Barszczak prowadząca sklep internetowy PROWITA.Pl dokłada wszelkich starań aby dostarczony towar dotarł do odbiorców jak najszybciej i jak najbezpieczniej.

Wybraliśmy do współpracy przy dostarczaniu przesyłek, naszym zdaniem najlepsze firmy kurierskie, tj. UPS i DHL, które świadczą swoje usługi na bardzo wysokim poziomie i bardzo profesjonalnie.

Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie stanu opakowania zewnętrznego, np. czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.

Jeśli wszystko jest w porządku- to prosimy o podpisanie listu przewozowego. W przypadku, gdy wybrano płatność za pobraniem to należy przekazać kurierowi należną kwotę.                      W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z zamówieniem), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera             o protokół szkody.

Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;
  • kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;
  • protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację;
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

  1. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z nami: Tel. 663 449 403 w celu zgłoszenia interwencji. Po przyjęciu zgłoszenia, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera         w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość  kontakt@prowita.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony                      (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.



1. Nieterminowe doręczenie

Klient ma 21 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki należy wysłać do nas na adres reklamacje@apaczka.pl

2. Uszkodzenie

- klient ma 7 dni na zgłoszenie szkody. Zgłoszenie proszę wysłać drogą mailową na adres biuro@apaczka.pl W mailu proszę wpisać numer listu, zawartość i wartość przesyłki. Kurier ma 5 dni na spisanie protokołu szkody. Do tego czasu odbiorca powinien pozostawić towar wraz z opakowaniem do inspekcji kuriera.

Od momentu doręczenia przesyłki klient ma:

- 14 dni na zgłoszenie reklamacji (uszkodzenie)

- 21 dni na zgłoszenie utraty.

 

W celu złożenia reklamacji należy przesłać następujące dokumenty

✉ Pismo reklamacyjne z uwzględnieniem kwoty roszczenia, numer rachunku bankowego oraz sposób zapakowania przesyłki (karton, wypełnienie wewnętrzne)

✉ Kopia dokumentu potwierdzającego wartość towaru- faktura

✉ Kopia faktury za ewentualną naprawę uszkodzenia lub kosztorys naprawy

✉ Protokół szkody

✉ Kopie dowodu nadania

 

Dokumenty proszę przesłać na adres reklamacje@apaczka.pl, sprawę zgłosimy do przewoźnika, który ma 30 dni na jej rozpatrzenie.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl